De aanhangers zijn geladen - Reisverslag uit Stabroek, België van Noorwegenvissers2017 - WaarBenJij.nu De aanhangers zijn geladen - Reisverslag uit Stabroek, België van Noorwegenvissers2017 - WaarBenJij.nu

De aanhangers zijn geladen

Door: Danny

29 Mei 2017 | België, Stabroek

We zijn in onze laatste rechte lijn voor ons vertrek naar Salstraumen. Morgen, 30/5 om 23:59 vertrekken 8 Noorwegengangers richting Noorwegen. Donderdag is het dan de beurt aan de 4 vliegeniers. Tijd dus om alle spullen in de aanhangwagens te laden.

Met zijn 6-en waren we aanwezig om de aanhangers te laden. Thuisblijver Patrick gaf logistieke steun om er toch ook een beetje bij te horen.

Alles werd vakkundig ingeladen. Eerst de allerbelangrijkste zaken zoals het bier. Dat werd vakkundig in de aanhanger geladen zodat dit zeker niet vergeten kan worden. Drama, Drama, driewerf drama. Eén van de blikjes Dommelsch (Bier voor Tiemen) is in het inlaad proces gesneuveld. We weten nu niet of er voldoende bier voor hem gaat zijn.

Buiten wat burengerucht ging het verder zonder noemenswaardige problemen. Soms was er wat onenigheid over het stapelproces maar ten lange laatste waren de twee aanhangers volgeladen en zijn we klaar voor vertrek. Morgen moeten we de vers spullen toevoegen, die Bianca van Danny gaat halen, en we kunnen los gaan.

Aanhangwagens vol – Check
Auto’s volledig in orde – Check
Deelnemers goed gezind – Check

Noorwegen here we come

• 29 Mei 2017 - 22:11

Walter:

Vol=vol en op=op we gaan gepakt en gezakt. Ik heb er zin an.........

• 29 Mei 2017 - 22:54

Marjolijn:

Tot mijn vreugde lees ik dat de auto's volledig in orde zijn

• 30 Mei 2017 - 13:24

Mary V Peer Stolwerk:

Ik hoop dat jullie een onvergetelijke reis gaan beleven met veel vis en heel veel plezier en natuurlijk een veilige thuiskomst . Liefs mary

• 30 Mei 2017 - 20:16

Kees-Jille:

mannen een goede en veilige reis toegewenst en een plezierige vis week

Kees en Nelly

• 30 Mei 2017 - 21:04

Driss En Monique:

groetjes van driss en monique

• 30 Mei 2017 - 22:42

Marian:

Lieve Mannen,
    Ik wens jullie allemaal een goede reis toe, wissel op tijd en geniet van de reis
    groetjes